Стан захворюваності на вірусні гепатити в місті Ужгороді станом на березень 2013 року

На сьогоднішній день в м. Ужгороді спостерігається досить складна ситуація відносно інфекційних захворювань серед населення зокрема вірусних гепатитів.

Проводячи аналіз  рівня інфекційної захворюваності серед населення м. Ужгорода протягом першого кварталу 2013 р. можна відмітити зростання деяких інфекційних захворювань та зниження інших. Беручи до уваги рівень захворюваності на гепатити з фекально-оральним механізмом передачі та гепатитами з парентеральним механізмом передачі ми можемо побачити наступне :

- збільшилась кількість випадків захворюваності гепатит А особливо в лютому та березні, виявлено 3 великі вогнища, загальною кількістю захворівших до 40 осіб. Інтенсивний показник по гепатиту А в місті Ужгород за перший квартал становить 1,07 серед дорослих та 4,0 серед дітей а в Закарпатській області 16,96 на 100 000 населення.

- збільшилась захворюваність на вірусний гепатит "С". Це пов’язано з тим, що дане захворювання важко діагностується, оскільки протікає в гострому періоді без жовтяниці та інших специфічних для гепатиту симптомів, інтенсивний показник в Ужгороді, гострий гепатит С інтенсивний показник – 2,15, область 0,24. Хронічний гепатит С інтенсивний показник = 16,6, область 1,20.

- захворювання на лептоспіроз в порівнянні з попереднім роком становить вже 2 випадки, що на 2 випадки більше ніж минулого року, однак варто відмітити, що пацієнтів вчасно доставляють в лікарню та виживання збільшується порівняно з минулорічними випадками.

Збільшено кількість обстежень гепатит В та гепатит С в ОЦПБС, всього 183 особи, з яких виявлено 10 гепатитів В та 21 випадок інфікування гепатитом С.

Методом імунохроматографічного обстеження обстежено 72 осіб, серед яких вперше виявлено 2 випадки гепатиту С та 2 випадки гепатиту В. На сьогоднішній день в КІЗ УМП взято на облік 18 осіб з гепатитом В та 20 осіб з гепатитом С.

Вакцинацію від гепатиту В отримало 22 особи від гепатиту А 2 особи.

По боротьбі з інфекційними захворюваннями використовуються всі можливі методи профілактики, а саме: профілактичні щеплення, дезінфекція в осередках спалаху інфекції, негайна ізоляція (при потребі госпіталізація) хворого на інфекційну хворобу, дератизація, дезінсекція. Проведення санітарно-просвітньої роботи серед населення за допомогою статей в газетах «Ужгород», «РІО», «Неділя» виступах на радіо та телебаченні, виготовленні різних пам’яток для населення.

Для всіх бажаючих обстеження на гепатит А,В,С можна провести в амбулаторних умовах за 10 хвилин, не виходячи з кабінету лікаря. Тривалість процедури до 10 хвилин, для цього потрібно здати уров з вени або з пальця, вартість одного тесту від 50 до 70 гривень. Для запису на прийом можна зателефонувати на номер 642271, 0958121415, або записатися на консультацію з допомогою сайту http://drpetrov.com.ua

Міський інфекціоніст                                                                 Петров В.О.